RSS

tahniah

congrantz to my dear biz partner bakal DSM amoi cz layak ke HONG KONG!!!
well done!!


impossible is nothing.
wat memain pn ttp dpt g HK.mmg hebat rkn kongsi i ni.seorg y sgt komited n sgt konfiden.
biarpn byk halangan y dtg tp die ttp cool. i tau die mmg boleh buat. dok jauh nun kt muazam..
fb, ym, cll,sms adalah penghubung kami n utk imencurahkan ilmu y ada.
mcm xcaya die ble ikate "ko dpt g HK"!!
menjerit2 die..alhamdulillah at least i dpt buktikan kt die y biz ni mudah n ape y aku ckp dpt.
ukt pengetahuan amoi adalah 
pembakar smgt aku mule2 wat biz
die org y mencabar i n nk tgk sejauh mn i dlm biz ni.
tup2 die tau i dh bli kete civic..
ehhehe ape lg tercabarla die..
aku tnjukkn jln nk wat biz n die ni mmg cekap, smgt, xgiv up, konfiden n cpt tgkp ape y i ckp.
yela kn dak cerdik...huhuhu y penting istiqamah n bersungguh2..

selamatla ko g HK. hepi2 sokmo n we'll fight to ITALY after dis..yeahhhhhh!!!





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Unknown said...

hahhaha....betulll aku cam xcaya nak g HK ni nani..tengkiu sbb bukak jalan bisnes pada aku n downline aku yg lain..kita buat yg terbaikkk